Jag har inga A med ring över:S

Okej!! just nu har jag inget att göra och eftersom folk har fragat hanna efter bloggen sa tänker jag att vi kanske skulle börja igen hur mycket jag än hatar att se mig själv som en "bloggare".
Hanna, hennes syster Rebecka och jag var pa bio förra helgen och sag filmen "The ugly truth" som i en mening handlar om hur killar vill att tjejer egentligen ska vara.. hmm..
Och NEJ det är inte framgangsrik och rolig utan sexig och huslig.. later det bekant?? Kanske pa 30-talet?? har vi inte kommit längre i utveckligen.. Femenist nagon?
Haha ungefär sa hetsigt blev disskutionen efter Bion när vi sen drog ut till en bar som jag inte kommer ihag namnet pa:) Men det är ju helt sjukt när man ser typ Kissi, dessi, lissi och vafan dom heter!! Jag blir helt GALEN! jag fattar iofs att dom driver ganska mycket men det gör inte att jag mindre vill utrota dom..!!
D va allt för mig just nu:) vi far väl se om d e nan som vagar lita pa oss igen om bloggandet:S Här kommer en sjukt bra lat:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0