I Want To Take A Ride On Your Disco StickXD

Fy vilken go helg d har varit:D känns trakigt att den e över:( imorse tog Joakim och jag taget till marieberg (vart torp utanför alingsas) och hälsade pa min kusin och hennes fruktansvärt söta barn!! D blev lite svart att plugga när tre ungar klänger pa en och stoppar upp saker i näsan pa en, men d e sant man far ta:D Barn e trots allt My thing:P fattar inte folk som inte älskar barn?? (jaa, jag menar er Kristina och Vicki!!) D finns inget bättre än en beskymmersfri, livsglad liten människa!! Fredagen hade kristina och jag riktigt kul när vi gick ut med tva killkompisar pa BLVD:D Jag har verkligen aldrig haft kul när jag har varit där men d va kul för d var manga där som jag kände:) D som blev misslyckat var att när vi skulle dra till kristina och sova hade hon ingen nyckel och sparvagnarna till mig hade slutat ga.. sa Eric blev varan räddning:D Han e en riktig gosbulle ibland! imorgon är det 12 dagar tills jag o Hanna sticker till Nice:D ska bli sa j**la KUL:D 5 dagar till helg nu! kämpa pa;) puss&gos;) BTW sa gar det inte att ladda upp Lady Gagas video pa bloggen haha! (undra varför:S)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0