How much more can your mind take?

Back On Track, eller eller?

I Uddevalla står solen högt på himlen, jag dricker te och borrar in mig i min halsduk. Höst- Ja tack :)
Jag har precis lagt in massa nya uberbra låtar. The Cinematic Orchestra, Ben Folds, Emiliana Torrini, Ben Lee, The Rescues, Sia,  jag är som ett barn på julafton.

Becka ska flytta till Sydafrika nästa vecka så vi har en hejdå-Rebecka-helg. Jag hade sett fram emot att få äta riktigt god mat, istället för fattig studentmat. Men mamma har börjat med Isodieten så vi äter i princip bara parikor här :(. Det är nog bara bra iochförsig, Lisa & jag tränade för första gången i måndas efter att inte ha tränat på hela sommarn. Ja, det kändes ju kan man säga ;P Goddag quinoa, farväl potatis.

Om exakt två veckor så åker vi, lämnar gråa Sverige bakom oss. Jag + Lisa + Nice - wunderful <3

Ne nu kallar paprikan, och en hel kvälls lyssnade till lumpenprat, oh yeah baby.

Simma lungt people / Hannis



Kevin Zegers får avsluta detta mkt intressanta inlägg bara för att han utan tvekan är den vackraste varelse jag skådat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0