Hej vi är tva tjejer i MU3...

HAHAHA Alla mobbade Hanna och mig idag när vi satte upp en lapp pa anslagstavlan i skolan om att vi ville ha medverkande i varan uppkommande projektkonsert! Vi hade fotton pa oss sa att folk som blir intresserade kan ta tag i oss i skolan istället för att ringa:) Bra ide´? Tydligen inte.. med ett ögonkast sag det mer ut som ett desperat försök till kontaktannons:S HAHA Gissar att vi inte kommer att fa manga samtal.. Nu tycker jag att jag har varit duktig och uppdaterat mig här sa nu drar jag UT:D WEE helgen e här<3 peace;)Dom här bilderna var pa "Blondiner söker kille"XD


Kommentarer
Kissie

HAHA! Efter ett år ungefär har ni alltså börjat skriva igen?

2009-09-19 @ 09:53:01
Lisa

haha! mmm vi far la se hur d gar:S

2009-09-19 @ 12:22:32
Cecilia

Sjuuukt söta brudisar! Jag loovar att jag hade tagit tag i er och kompat om jag hade varit musikalisk!! :)

Men jag lovar,. snart kommer vågen, alla vill spela med er :D

2009-09-27 @ 18:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0