Dear Heavens!

Detta har verkligen varit en något udda helg. Lisa följde nämligen med mig hem till lilla Uddevalla i fredas. Det var som att visa halva mig på något vis. Haha, hon blev lite smått besatt av Kalebs rumpa men annars kunde hon kontrollera sig hyfsat. Men ja på fredagkvällen tog jag med Lisa till min gamla församling, jag tyckte det var dags för henne att få se något annat än svenska kyrkan;). Den vara nice va!

Så igår kom Elin & Petra över också så hade vi en mini-tjejmiddag! Tror Elin & Petra blev lite rädda för Lisa, men jag har ju trots allt förvarnat dem...
Nu ska vi åka till Lisas torp!

/ Hanna <3






Lisa - en bild säger mer än tusen ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0