Tack & Lov

Jag tror bestämt att vi har ett sådant där lov nu som innebär att man ska gotta till sig, ta höstpromenader och bara njuta. Well that´s not happening för Hanna Karlsson. Istället ska tusen saker hända på en och samma gång: Ja min körskolelärare tycker jag är redo, typ snälla ingen bra timing. Sedan har jag tusen saker i skolan + kör vid sidan om som är superseriös och sedan var det ju det här med framtiden. Söka jobb, utbildningar, hitta rätt stad, gaaah jag dör av stress. Fast jag är ändå riktigt nöjd med mitt liv skulle bara vilja att saker och ting lugnade ner sig lite.

Lisa och jag hade iaf vår första träff med vårat såkallade "band" i fredas. Typ "hej vi är musikaliska underverk och supertrevliga", vi har en känsla av att detta kommer bli riktigt bra :D Så hands up for it!

Well nu kallar Sturis, vi ska göra vägarna osäkra i Uddevalla !



Kommentarer
FATMA | sångerska

Så brukar du sy på fritiden? :)

2009-11-22 @ 11:53:25
URL: http://fatmas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0