Sylvester & Olga=Söta katastrofer<3

Just nu ligger jag pa en madrass i vad som en gang sag ut som vardagsrum. 4 nights to go tills jag är i den nya lägenheten!! weee! Jag har sjuk träningsvärk och kan typ inte röra mig:S vilket Min syrras kattungar Olga och Sylvester tycker e jättekul när dom insag att jag inte kunde hindra dom när dom far dampanfall och springer runt, klöser och välter olika saker! Fast dom e sa söta saa man döör! Även om jag vaknade till att Sylvester satt 2 meter upp i en uppställd säng och jamade klockan tidigt.. önskade att jag hade en bild pa dom som jag kunde visa! ska se till att göra det! Tills dess far ni njuta av Regina Spektor:) som btw kommer till Lisebergshallarna i December!!:D LOVE Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0