Mammut

Halloj alla som läser;) jag sitter pa mitt rum som e sjukt stökigt och som snart inte kommer vara mitt! det blev ingen utgang för mig ikväll sa jag spenderade den med Annie, Johanna och vi har precis smällt i oss en feet godispase och en vinflaska och kollat pa filmen Mammut:D sjuukt bra film! men om ni gillar gulliga, fuzzy endings ska ni inte spräcka eran bubbla med att kolla pa filmen! Hittade mycket bra musik som var mä i filmen som jag tänkte dela med mig med:D puss pa era frusna svennerumpor;)//Lisfis



Kommentarer
Kim

Åååh Mammut ja, fasen vad jag grät.. Vet inte men det kändes som jag själv var med i filmen. Höll på att spy när han låg med den där thaitjejen, haha.. Helt sjukt :P

2009-10-11 @ 21:55:16
URL: http://flapjacks.blogg.se/
Anonym

Du, jag haller helt med!!!! jag tyckte han verkade asgo! jag blev sa sjukt arg och besviken:/ va kul att du kände likadantXD puss pa dig keepan;)

2009-10-12 @ 18:17:20
URL: http://plusdeschoses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0