Hallå i stugan :)

GLÄDJE - Dagens ord. Jag har verkligen tänkt på hur lätt det är att flytta sig från en situation till en annan. Tänk vad jobbigt allt kan vara, jag menar vi är dagligen omringade av massa jobbiga saker/ situationer. Eller? Jag och Lisa satt idag på vår körövning och vi blev skrämda över att se hur negativiteten flödade över. När vi försökte lätta upp stämningen med ett leende så möttes vi av hårda blickar och muttrande. Det är verkligen otäckt många människor som alltid vill välja den jobbiga synvinkeln. Så därför gott folk uppmanar jag er att se glädjen i livet ;) Vi har det så sjukt bra, var tacksam istället !

Här kommer några bilder på människor & saker som gör mitt liv värt att leva :D

































Älskade Elin <3



Ni två för att ni är så unika & alltid får mig att skratta <3



<3 För att Julen är underbar och jag har redan börjat sjunga julsånger


Min familj för att de alltid finns där <3



<3 För att vi alltid pratar om de mest udda sakerna :P



<3 För att du är positivitet i mänsklig form

Ja
, det finns massvis av saker detta är bara några av alla saker jag har att vara tacksam över !

/ Hanzzzi <3



Kommentarer
Hanna

oj, kära värld.

Bilden.

Men du får mig alltid att skratta med fina fina du!

2009-10-14 @ 18:52:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0