Godmorgon frusna svenskar

Här sitter jag på Lisas balkong, det är ganska kallt nu såhär på morgonen, bara 24 grader. Lisas föräldrar åkte i tisdags så nu är vi all on our own. Man känner sig riktigt vuxen. Igår t.ex åkte vi tll s´t paul en jätte vacker bergsby med världens goaste glass och vacker konst. Det var tack vare Lisas mopedskils och mina skyltläsnings kunskaper som vi hittade dit. Annars är livet bara nice, vi bygger på brännan konstant;)

Idag ska vi till the snooobizzzh = Monaco.Vi och läskigt rika människor kan bli intressant.
/ Hanna <3






Kommentarer
Cicci

Ni är så fina så!

Ni verkar ha det helt underbart!

Vad jag har förstått så ses vi på måndag i skolan, då har ni hunnit hem? ;D

PUSS! :)

2009-10-10 @ 17:45:46
Petra

Åh vad ni är FINA!

va bara tvungen att säga att jag kollade på bilderna och kom fram till att ni är ruskigt snygga, the two of you, och de e ju roligare för er att veta än mig=) PUSS på er=)

2009-10-11 @ 13:41:09
Anonym

Hahaha va gullig du är!! Dsamma till dig!:D

2009-10-12 @ 18:15:09
URL: http://plusdeschoses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0