I <3 Airports

Jaha, da va man hemma igen... tillbaka till verkligheten och kylan:(
Denna gangen var det jag som fick ta den "langa vägen hem" Jag stjutsade Hanna till Flygplatsen klockan 5! sen fick jag aka hem till en tom lägenhet och ga efter pappas Checklista med saker som man maste göra innan man aker fran lagenheten(ungefär 100 saker:S) Men jag tror jag fick gjort allt och tack och lov fick jag stjuts av min underbara granne till flygplatsen annars hade mitt huvud exploderat! Jag mellanlandade i Köpenhamn vilket e den bästa flygplatsen! Den har starbucks!! weee:D kom hem vid halv 8.. hatar när hela dagen gar at att resa! Men det bästa med att resa är Flygplatser! Man träffar pa folk ifran alla olika delar av världen pa ett och samma ställe! sa jag brukar alltid sätta mig där folk gar förbi mest och bara titta pa folk:) lite creepy, men väldigt intressant! Man kan faktiskt lista ut varifran folk kommer bara igenom deras gester, kläder osv.
sa pa natt sätt är jag lite kär i Flygplatser:)


Gout natten gosbullar;) // Lisgris



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0