What makes you different, makes you beautiful <3

Idag har det varit ganska många blandade känslor för mig. Jag började med att vara allmänt hyperglad men sen övergick det till frustration. Jag är en väldigt planerande individ när det kommer till vissa saker och ja jusst nu känns mycket väldigt oplanerat. Hah jaja, gick iaf och fikade med Petra på Café Vanilj vid haga. Det var jätte mysigt och vi hade väldigt intellektuella samtal för att "fika" :P. Ibland är det skönt att ha någon som tycker samma sak. Jag och Lisa har i princip alltid olika åsikter vilket kan vara väldigt underhållande men också frustrerande ibland. Typ ÅH, tyck som mig! Haha min poäng är iaf att det är skönt att ha olika sorts vänner som tar fram olika sidor hos en själv.

Ne nu ska jag packa och lämna mina djupa tankar åt ödet :)


Detta var för ett tag sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0