A BIG bear hug for you:)

Härliga människor jag träffat idag var först en grym gitarrist pa stan som spelade och sjöng Skinny Love och hade en cigg i munnen och var allmänt cool och jag blev lite sma kär:) sen blev jag väldigt pratsjuk när jag gick fran skolan sa da gick jag fram till en Greenpeacekille och snacka om valar och isbjörnar som skulle hjälpa mig om jag nangang akte till nordpolen om jag gick mäX) superskön snubbe! Jag fick en san där känsla att vilja krama honom:) jag har fatt den känslan ofta pa sistonde och jag börjar bli lite orolig att jag ska börja ga fram till främmande folk pa stan o krama dom:S
gitarr och isbjörnskillarna far Dagens bamsekram<3//Lisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0