What the FREAK?



Idag satt återigen jag & Lisa på Espressohouse och disskuterade livet. Vi har kommit fram till att personlighet är så himla viktigt. Det finns SÅ MÅNGA snygga men platta och tråkiga människor. Har folk hört talas om självironi, humor? En kille kan vara hur snygg som helst men om han inte är rolig och avslappnad så är han inte mer en än fis i rymden. Varför är alla så upphängda på snygghet? För Guds skull, betyder det verkligen något när det kommer till kritan?
Ja säger bara WHat the freak is up with people?


Kommentarer
Anonym

åååååhh jag håller så määä min vän!! bort med torrisar in med härliga personligheter!

haha d e typ som klädesplagg, vissa visar ens personlighet vissa e snygga men tråkiga!without peronality is soo last year!hoho guu va jag e töntig:P

2009-03-24 @ 22:08:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0