Vuxen, Eller?

Har spenderat helgen med min Elin <3 Mysigt as always ! Och som hederliga svenskar så såg vi självklart på melodifestivalen. Jag skulle vilja ha en ram med Måns förkrossade min när han insåg att han inte vann , HAHAH!


Och äntligen har jag fått ett jobb som städerska så kan jag samla in lite cash till sommarn. Då ska jag resa som aldrig förr och bli brun för en gångs skull:) Jag börjar seriöst fundera på framtiden, typ vilken bil jag ska ha. Och att jag vill läsa statsvetenskap i Stockholm och bo på Lidingö. Fast det är ett tag kvar men inte så långt ändå.

Det var allt lilla jag hade att rapportera från ännu  mindre Uddevalla / Hanna


Kommentarer
Anonym

HAHA, Lidingö ofta Hanna !!

2009-03-15 @ 22:23:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0