Don´t speak I know what you´re thinking



What if I stumble and what if I fall?

Vad ska jag säga? Orden tycks inte vilja tryckas på papper. Jag vet bara att jag inte vet. Jag vet bara bara att jag söker genuinitet. Vad står fast när det stormar? Jag är trött på spelets gång, vem satte dit min spelpjäs?

Jag hatar att vi inte kan träffas så ofta nu Elin, jag hatar dessa 10 mil som skiljer oss åt. Du känner mig som ingen annan. Du vet hur man kommer innan för skalet på mig, den ibland väldigt stela Hanna. Du har sett mina allra naknaste sidor men står ändå fast. Jag beundrar dig du vackra, intelligenta och trofasta varelse. Vad skulle jag göra utan dig? Jag vill inte ens tänka på det.

Jag älskar dig min Elin ("v")


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0