FIKA, FIKA, FIKA

HEEJ! Idag har verit en väldigt CHILLDAG!haha Hanna sov över igår o vi hade den sjukaste natten!! (u dont even wanna know!!) Jag har seriöst fikat 5 gånger idag!! helt stört!! va sist på vanilj o espresso house med Erika, Lisa och hennes pojkvän Jensen, vikki och Hanna:) fast Vi tappade Erika o Hanna på vägen:(haha!
Vi ska till Jensens kompis på 18års fest på lördag, men vi har fortfarande inte kommit på en bra present!:/ jag har bara träffat honom en gång tidigare så d e lite svårt! Fick förövrigt reda på en lite weird sak på Franskan idag o kände mig lite nedstämd efteråt.. jag e ledsen men jag kan tyvärr inte berätta vad d handlar om:/ men d va inte kul att få höra ialla fall:(ska försöka släppa d!:P//Fisen
VIKKI;)LISIS OCH VIKKI:DHaha Jensen vill inte va med!



Kommentarer
Anonym

Men shit vad läckra bilder....! Nat;) Pusss vännen ses snart //Lisa

2009-03-28 @ 17:32:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0