USSCH!

Jag måste bara klaga lite! jag har såå sjukt mkt att göra innan sommaren. körkort, mönstra, prov, sykurs (fråga mig inte varför!) Ridning, sång och tillsist jobbet!! how the FREAK ska jag hinna mä allt!! jag blir bara så trött! insåg precis att jag glömde att gå på teorikursen idag!! bajs! i mon ska jag göra halkan men kan inte hitta pappret!! hmm... måste skärpa mig ! Min Visa Vän Hanna  lärde upp mig idag! hehe.. hon e klok den kvinnan!! haha! Ändå e allt jag har i huvudet helt onödigt o tar bara en massa tid o energi! Orkar inte längre! USSCH! Men som jag brukar göra när jag känner mig lite vilsen o sad är att lyssna på Bon Iver! Hans låtar e väldigt speciella o e en tröst i mörkret:) //LISA BON IVER MED RE:STACKS


Kommentarer
Anonym

Vill du göra lumpen Lisa?

2009-03-24 @ 14:31:36
lisa

HAHA jaa d kanske förvånar många att jag vill d men jag har varit lite fram o tillbaka på den fronten men jag får se hur d går med mönstringen så kan jag bestämma mig då!:D pusss

2009-03-24 @ 16:35:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0