Pannkakor med sylt på!

Jag betämde mig för att ta tag i mina ambitioner och baka pannkakor. Problemet var bara att det belv typ 10 stk och jag tvinga mig själv att äta upp alla. Du store tid är allt jag säger. Det ska bli så sjukt gött med lov och få åka hem till Uddevalla och träffa mina små kompisaj. I´m tired of this melody, så att säga. På onsdag kommer min lilla skrutt på besök och vi ska se I skuggan av värmen, som jag misstänker är väldigt bra. Man behöver små saker att se fram emot när man är överlastad av plugg och annat :)
Puss på er / Hannsipannsi


Kommentarer
Anonym

hanna, inte sa da, men varfor i hela friden bestamde du dig for att ata upp alla? men men. strava pa min van. Till hosten tanker jag stormgasta och tvinga dig att ata godis, som den amerikan jag har blivit:D (i och med att det ar det anda du kan se fram emot;P)

2009-03-31 @ 22:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0