Hur ska jag börja??

Känns ganska konstigt att skriva mitt första ensamma inlägg! speciellt eftersom alla kan se detta men jag antar att d bara e att skriva!? haha jag e såå seg!! d känns som om jag ska skriva i min dagbok o känner mig generad för att min syster står bakom mig o skrattar åt vad jag skriver!:P
 jag måste verkligen ta tag i saker nu känner jag!! hanna o jag pratade länge idag på vårat favoritcafe' espressohouse:P om hur jag måste börja nånstans o sluta fokusera på saker som e helt onödiga o låta dom komma till mig istället:/ d e svårt! speciellt när d e något som jag inte kan sluta tänka på.. jag ska göra halkkörningen på fredag och hoppas få göra uppkörningen snart!! mitt största problem e nog teorin eftersom jag har så svårt att plugga.. men nu ska jag tänka positivt! jag fyller år i mon och kan inte fatta att jag e 18 år!! jag har längtat sen jag var liten och satt med ikeakataloger med kimmy min kompis från Sigtuna! haha vi var typ 7 år haha:D men nu ska jag sluta tjata jag kan ju inte uttråka folk första gången dom går in på våran blogg:P ha d gott;*

ååå va jag känner för att vara henne!!:P helt beskymmersfri! hmm


Kommentarer
Kim Possible

hahah, men gullunge! fasen vad jag kommer ihåg det! x) remember fåtöljen med zebrafodral? <3 ;)

2009-03-11 @ 17:24:42
URL: http://flapjacks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0