Herregud!

Nu e d äntligen snart måndag! så brukar d låta från mig när helgen e förbi! haha, jag jobbade både lördag o söndag denna helgen såsom förra helgen o jag e helt utmattad! speciellt idag eftersom jag stog klistrad vid kassan i 8 timmar för att folket strömmade in konstant! helt sjukt! d värsta med att stå i kassan e nog att man får ta allt skit från folk som e griniga o vill ha sin mat snabbare.. men d e mkt roligare än i köket eftersom man träffar en del roligt folk oxå:)
jag hade för övrigt en händelserik fredag som innehöll kristina jag o gin= ingen bra kombination... jag säger inget mer..:/ mådde skit kl. 7 när jag började att jobba! ska lära av mina misstag framöver! lördagen skulle jag egentligen gå ut med vicki o sandra och skulle jusst hoppa på spårvagnen när jag insåg att jag inte kunde hålla upp ögonen! nää ingen mer negativitet säger jag bara! d har börjat bli sjukt ljust på morgonen!! kl. 6 e himlen alldeles ljus! d du!! nu e d ÄNTLGEN VÅR!!:)
 Don`t worry, Be happy;D//lisfis


Kommentarer
kristus

jag gillar kombinationen jätte mkt:) om vi fortsätter så här kommer vi få en händelserik Londonresa tillsammas:) miss u babe. ring så fort som möjligt. puss

2009-03-15 @ 21:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0