Hej hej hemskt mycket hej

Gemutlich, gemutlich ! Jag hade bestämt mig för att ALDRIG starta blogg. Men sedan tänkte jag lite till, hur kan jag vara så otroligt självisk. Jag menar om jag inte delade med mig av mina OTROLIGT intressanta tankar, vad skulle de då bli av denna värld. Och kombinaionen Lisa & Jag är ju ännu bättre. Så detta är alltså av ren välgörenhet :)
Hanna, Channah, drömkvinnan, mysteriet, den sensuella blondinen, ja många är mina smeknamn och alla stämmer på något vis in på mig, denna perfekta individ. Den som lever kan få chansen att komma innanför huvudet på mig Och Lisa, a once in a lifetime oppurtunity, take it or leave it.

Over and out, cést la vie! // Hanna, K / Drömkvinnan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0