Första intryck=Verklighet??

Hanna o jag hade en lång diskussion igår om vad vi tyckte om varann första året då vi inte kände varann och svaren blev att Hanna tyckte att jag inte verkade ha så kul med dom jag umgicks med, haha för att vi alltid va så seriösa.. kanske var delvis rätt?! medans jag tyckte att Hanna va lite weird och nanana, hahaha! Som tur e har vi fått chansen att lära känna varann på RIKTIGT, alla fördomar man har om folk innan, försvinner så fort man lär känna dom, så varför inte skippa d o vänta tills man lär känna varann bättre!? Första intrycket sägs ju vara d viktigaste när man träffar en ny person!!? men om jag bara hade gått på första intrycket skulle jag aldrig få reda på vem som egentligen gömmer sig bakom skalet! d tar fler än ett par ordväxlanden att lära känna en person!
Men d finns ju andra vägen oxå!? En person som du gillar och som e din kompis kan ju visa sig att vara nån du inte alls trodde var? tiden o människor förändrar oss och tyvärr kan d lätt bli till d sämre.. men som tur e kommer d alltid in nya människor i ens liv! d e bara att ta sin tid att lära känna dom!:D

SVAR: Första intryck=Inte Verklighet!!



Kommentarer
Lina

det har jag lärt mig. :D

2009-03-21 @ 11:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0