Fattar inte!?

Jag fattar inte va som e fel på mig!? jag e huuur trött som helst! vill typ bara sova hela tiden! jag antar att d e vårtrötthet lr nått men d suger för d e nu som jag e uppe hela nätterna:7 haha d kan ju bero på d oxå!? daa. nämen helt ärligt så måste jag komma igång! jag e jusst nu inne på min 3dje kaffe och Hanna ska dra ut mig o träna.. orkar verkligen inte! men d e typ d enda som hjälper:/ ikväll ska jag först till konsertfan..men senare ska jag äntligen ut!! med mina gosungar;D tar förhoppningsvis kort ikväll om jag inte e för trött hahaha;) ser inte framemot att jobba i mon på Tintin kl.7 på morgonen..men d e en tröst att jag inte e ensam! vicki ska ju oxå plågas:) puss på er;) hoppas ni e pigga o glada!/ /LISA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0