Chai Tea! mmm!

Hanna o jag sitter på Hannas rum i Guldheden o sysslar med lite olika saker haha! vi har precis ätit en konstig kombination med nudelsoppa, chilioliver, grapefrukt och chai tea från espressohouse som hanna fick i present!:P sjuukt goo! idag har vi haft folkdans på idrotten o jag fick deja vu från Samskolan där vi dansade d varje år:D saknar d konstigt nog..hmm på tal om samskolan så blev jag väldigt överaskad i morse när jag åt frukost o kollade på nyheterna när plösligt Eric dök upp på skärmen! haha han har tydligen svårt för matte och får typ extra hjälp:) kämpa på eric:D! haha tack o lov att jag slipper matten! 
  mattenörden Eric:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0