Across the Universe

denna filmen såg vi på engelskan idag! tyvärr såg jag bara halva för jag var inte där förra lektionen:( men d jag såg va väldigt bra! även om jag föredrar skräckfilmer:D haha Hanna o jag hade värsta fighten om vilken film vi skulle se här om dan! Hon ville absolut inte se nån skräckfilm o jag e trött på filmer med blommor o dansande kärlekspar!! måste lära henne att se ialla fall EN skräckfilm annars blir jag galen! pusss//Lisa < Typ som den här fimen! men ICKE sa Hanna:(


Kommentarer
Cicci

Du Lisa jag klandrar inte Hanna kan jag säga :P

Den sista filmen som heter "Barnhemmet" på svenska är äcklig som bara den! jag såg den på bio och jag kunde inte sova själv på as länge...

Haha, så nu vet du det :P

Vi syns imon på franskan :D

2009-03-29 @ 22:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback