London calling!!

hallå alla! eller rättare sagt dom få som kollar in våran blogg efetr lång frånvaro.. i morgon ska Kristina och jag fara till London!!! weee! d känns väldigt overkligt eftersom d va så  tidigt som i Januari som vi pratade om hur mycket vi båda älskar London o ungefär en kvart senare hade vi bokat flyg och hotel!! crazy times! (som hanna brukar säga) och nu när tiden är här känns d jätte sjukt! första resan ensam med en kompis! nu när båda e arton så e d ju möjligt:D
kommer berätta mer om London resan när vi kommit hem! även om min röst e paj o jag låter som en åsna hoppas jag att våran resa ska innehålla många utekvällar, dans, starbuckskaffe, scones och sightseeing:D
cheers:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0