Hej hej här kommer jag! hahaha (Hannas första ord!)

halli:) nu sitter jag o fryser på vårat torp i skogen! d ligger en bit utanför allingsås:) både Hanna o jag har varit sjukt dåliga på att uppdatera men nu blír d ändring på d:D Min vecka har varit ganska spännande faktiskt! jag har börjat att träna speciellt med joggning! d e asgött när man väl börjat! tro d lr ej! jag sprang till och med till tandläkaren i veckan o jag var ganska så svettig när jag kom fram.. hehe d pinsamma var att jag skulle till en annan tandläkare o denne råkade vara en ganska snygg sådan.. hahaha d e verkligen min tur dx) o jag har lyckats att hålla mig ifrån The poison that am so very fond of som joakim brukar sägaX) vilket jag e väldigt stollt över(hur satan stavas stollt d ser helt mongo ut!!) på torsdagen gick Vicki o jag först till Chess ami o drack lite.. o fick för oss  att ringa helt random människor?? ooo jag ska aldrig ta med mig en mobil när jag går ut igen!! d händer alltid sånt!  sedan drog till Rio Rio där d va Pirateparty:D Hade faktiskt kul förutom att han i baren rånade oss på pengar!! sen skulle jag o vicky till valand egentligen men dom skulle tydligen stänge en halvtimme senare.. så d blev Tintin som vanligtX) där massa läskiga boys va:S så vi tog taxi hem till vicki:D zzz i typ 3 timmar:( hade en ganska go dag på fredan!! jag tvingade vicki att gå med på en skräckfilm på bio! mohahaa vilket jag inte har lyckats att få med nån annan på speciellt HANNA!! sist blev d ju 17 again o d säger ju något!! hahaaha! ooo zac! hey am gayfilm!  skräckfilmen hette iallafall The Uninvited o va ganska bra faktiskt!! fast d hade kunnat vara lite mer scary! fast för att få vicki hem blev d Hanna montana! hahaha!
igår va d min systers 21 årsdag! o joakim o jag bestämmde oss för att ta årets första dopp i sjön!:D d va lite kallt faktiskt:S nää nu har jag tjatat nog om mitt fantastiskt intressanta liv!!!:) ha d bra:* pusspusspsssss



Kommentarer
TURBO

"fast för att få vicki hem blev d Hanna montana! hahaha!" say whaaaaat hahahah

2009-04-26 @ 18:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0