Pete Doherty=Joakim!! haha



Pete Doherty är läskigt like min systers pojkvän Joakim på den här bilden! jag tror att d e han hela tiden!! haha men ledsen är nog inte han för d! Pete är nämligen med i Joakims favorit Band The Libertines (lr va rättare sagt) nu e han numera med i babyshambles! Joakim klär sig dessutom som Pete o d är ovanligt att se honom utan sin hatt:D han har nog tappat den på den här bilden!?? Jag o Joakim pratade länge i går kväll om olika Musik o hur musiken har format honom o sina närmaste till dom dom är:D JAg är en textfanatiker, om texten inte är betydelseful eller har skrivits med en känsla så kan man lika gärna lyssna på Ella elle l`a! man ska bli indragen o känna d personen försöker förmedla! D är riktig musik! va några av många kloka ord han sa:) o jag håller helt med!! fast nog kan man hitta några värdelösa låtar i min ipod!! haha:D Bisous//Lisa


Kommentarer
Vic

Haha okej, ja de var lite lika :)



www.prinsessanvictoria.blogg.se

2009-04-13 @ 15:53:22
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0