PÅSKLOV!

heej! jusst nu sitter jag på mitt rum med solen i ryggen!:D så himla gött! jag har två uppsatser jag ska göra tills imon o samlar mig lite inför d.. Kristini har precis varit hemma hos mig o vi har chillat på min altan o drukit kaffe:) vi var tvungna att peppa varann lite! bl.a snackade vi om London resan som vi ska göra dagen efter sommarlovet börjar! ska bli så stört roligt!!:D vi blir alltid lika glada när vi snackar om d!:D d e ju nu bara en dag till påsklovet oxå! kristina ska åka till sitt hus i turkiet i mon!! jag e så avis! hoppas bara för hennes skull att inga turkar äter upp henne:S jag åker inte till Frankrike föränn på Tisdag så jag ska hitta nått att uppehålla mig tills dess:D åå dessutom ska jag träffa Killen jag träffade på halkan som jag berätta om förut:) ska verkligen bli kul!:D hoppas ni har d bra o att ni får ett bra lov! jag ska försöka uppdatera er så gott jag kan medans jag e i Nice men d finns risk att d blir lite seegt:( Hanna får hjälpa mig helt enkelt!:)
puss&kram//Lisa
Jag fantiserar om..;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0