OOps

Hehe, ja nu har vi varit dåliga för länge! Men tiden rinner iväg och man vet knappt vad man heter längre. Jag har feber och sitter ensam hemma i Uddevalla och kollar på 50-tals filmer :). Bättre de än att höra en viss lärares uhmande. Ibland undrar jag om man drömmer sanna drömmar när man äör sjuk. För varje gång jag har feber så drömmer jag as mysko grejer om alla möjliga folk, mystiskt är ordet.
Lisa och jag var och såg 17 again i måndas. Den var verkligen en feel-good film, med kass humor som jag och lisa givetvis skrattade för mycket åt. Vissa scener i den filmen fick mig att känna, hm på ett visst sätt som jag gör när jag ser vissa filmer. Ni som känner mig väl vet vad jag pratar om. Jag har verkligen insett att jag har såmångas olika kompisar och jag har såmånga olika sidor men det är bara bra tror jag. + när jag tar på mig min everest jacka känner jag mig som en flickväön till en sportkille. Det där hade inget med saken att göra men jag var tvungen att få det ur mig.

Tänkte lägga upp lite bilder på härliga människor och saker :)





Kommentarer
Cecilia

Du är för skön Hanna!

Krya på dig :)

2009-04-23 @ 17:28:49
Petra

ÅÅÅH, Hanna Panna! jag tror seriöst jag får ta och ringa dig snart. du är ju bara så skön. och det är bra att veta att jag fortfarande fattar vad du menar med allt du säger, haha.

hope you'll get better soon!

2009-04-23 @ 20:33:21
Den sensuella blondinen

JA! De får du göra! Sitter i uddevalla nu och där har vi skype och mick!!! Så vi kan ju bestämma en dejt :P?

2009-04-24 @ 11:21:06
URL: http://lifeasidontknowit.blogg.se/
Elin :)

Åh, sköna bilder med härliga minnen! Och haha, vad ja skrattade när jag såg att du skrev dedär om din everest-jacka! Liksom, vem tänker så? Jo, Hanna Karlsson såklart! :P Och det är därför vi älskar dig som mest <3

2009-04-27 @ 22:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0