Olycksdag:S

Hej, hallå! Jag hade världens otursdag igår!! Bilen körde fast i leran på torpet, jag flög av min häst på ridningen:S en älg sprang över vägen, jag slog i huvudet, översvämmning osv.. helt sjukt! Men dessförinnan så har helgen varit bra! Jag träffade Johan på Fredagen o vi gick typ 2 mil runt om i stan:D jätte mysigt faktiskt! o på lördagen träffade jag några kompisar o skulle gå till en svartklubb i gamlestan men kom bara dit för att sen vända.. lite tråkigt men olyckor händer:S
Idag e den sista dagen Bailey o hennes bäbis Liam e här:( Liam e verkligen den sötaste bäbisen!! o imon bar d i väg till Nice!! YEAY:D ska bli så grymt skönt! o så får vi inte glömma att d e påsk oxå:D
Puss&Kram//LisaBailey&Liam<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0