Nice

Tjäna:) jusst nu sitter jag i soffan i våran lägenhet o dricker vin:D så himla gött! jag saknar dock mina vänner:(fick nyss höra av Joakim att jag påminner honom om Lady Gaga?? wtf?(what the freak)Joakim o Annie disskuterar allt möjligt o ingen kan sluta!! Gossh säger jag bara! jag hoppas verkligen d är sol imon!! kom ju faktiskt hit för jusst d! Jag o annie gick runt istan idag o jag gick i shorts vilket jag ångrar! tydligen har fransyskorna inte börjat med d än så fransmännen blir galna när dom ser årets första bara benx)haha!Jag funderar väldigt mkt nuförtiden.. d är mycket som finns i mitt huvud:S men d mesta e faktiskt bra!:D irriterande nog glömde vi kameran men hoppas på att när mamma o pappa kommer upp med motorcykeln att dom her med sig en:) e lite avundsjuk på att dom åker motorcykel! d ska jag oxå göra en dag:D förlåt om jag inte har nån röd tråd! haha e lite scooshy! Bisous//lisa


Kommentarer
vickiiiiiiiiiiiiiiiiii

aj miss u biatch!

2009-04-10 @ 00:26:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0