Lycklig :)

Idag gjorde jag något som är så olikt mig. Jag besökte en ny församling som heter New Life, där jag inte kände någon. Jag åkte dit helt ensam och alla pusselbitar föll på plats så fort jag kom dit. Så otroligt härliga människor, öppna, vänliga, amerikanska :P. Har snackat engelska i princip hela kvällen men det har varit så kul. Jag ska gå dit varje onsdag :). Egentligen har de här djupare mening än vad ni förstår, men så personlig vill jag inte vara.

Imorgon är det cortegen, ska bli kul att se alla udda konstruktioner :) Sedan får vi se vart dagen bär av, new Life ska ha picknick imorn fast jag kan inte gå på den :(

Well, well See ya darlings / Hanna



Kommentarer
Petra

Hanna, (okej, varning för att låta fjantig och som att jag tror jag är nån annan) men jag blir ju stolt över dig! och vad glad jag blir att det funkade! jag gissar att de va trevliga i mejlet då? jag måste få höra om detta! =) vi får prata nån dag, i think. facebooka mig om tid och plats;) Puss på dej my darling!<3 (och ja, jag vet att jag lät asfjantig i hela grejen, so what:P)

2009-05-01 @ 03:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0