Hallå det är bara jag, jag är tillbaks

Det har varit en turbulent natt för mig, kramp i vaden, geting attack och öronproppsletande. Så jag var allt annat än pigg när jag vaknade imorse. När jag kom hem från skolan ligger det en stor lapp på köksbordet: Hanna se upp, det är en gigantisk geting i ditt rum / Kerstin, typ haha Yeah your telling me huh?

Idag sa Bitt att det bara är 20 skoldagar kvar, vet dock inte om detta är sann fakta, men jag har bestämt mig för att den är sann. Det är inte alls långt kvar så jag ska nog se till att orka med! Man får ha små happenings i veckan så ska detta nog gå vägen. I helgen ska jag t.ex till Stocolmo och hälsa på systra mi. Vi ska shoppa, picknicka på Lidingö, dansa och få mig att hitta till mer saker i stockholm än just citycityn om ni hajjar. Och vem vet när vi är på Lidingö kanske robinsonlucas tittar förbi med en ros, vore minsann inte fel.
 
Jag och Elin hade en väldigt intressant dialog när vi picknickade på mollön i helgen. Den hanflade om vad som är okej när det kommer till killar på fester. Haha för två pryda flickor som oss så måste vi nämligen fastställa "regler". T.ex vi kan tänka oss att ta en killes nr om han är : ROLIG, charmig, intelligent, medvetn och intresserad. Här var ett litet smakprov på vad som försiggår i två eftertraktade kvinnors huvud :P

Det var allt för mig, simma lungt och köp en glass / Hanna <3


Kommentarer
Elin :)

Haha! Yeah, you wish att han kommer "råka" komma förbi och snubbla ner i ditt knä. Men jag håller tummarna för din skull, Hanna!

Och sen, ja, väldigt intressant samtal måste jag säga själv. Har tänkt igenom de delarna jag kom ihåg, vilka i och för sig inte var jättemånga, men ja, vi är allt kloka du och jag. Och tillsammans? Watch out!



Puss på dej!

2009-04-27 @ 22:42:01
Petra

åh, ni är så söta. hoppas du och rebecka får roligt...=)puss

2009-04-28 @ 00:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0