Friluftsmänniska, yes I am

Igår var det tänkt att jag, Emanuel, Elin, Emil, Marcus & Tobias skulle gått 1 kilometer för att grilla på herrestadsfjället. Det slutade med att vi gick 1,5 mil. Fast vad kan man förvänta sig, de killarna bor ju i princip i skogen. Detta var inte mina skor förberedda på men whatever. Jag är minsann inte dålig jag, en riktig friluftstyp. Får dra med Lisa någon dag, hon klarar väll knappt 1 km men :P


Jag tände elden men Emil försökte ta åt sig äran.


 Elin var på hugget!

Marcus och Emil i ett försök till manlighet :)


Kommentarer
Anonym

din lilla bajskorv!! klart jag klarar mer än 1km!! jag växte ju förfarao upp typ på landet!

o du, jag vet att du grät när du såg lejonklippet lr så är du ingen djurmänska helt enkelt!!

2009-04-08 @ 21:52:47
petra

Ack, skogsaventyr!:D

och sure du fixa enlden, jag minns forra gangen (jag va med iafXD) som ni tva skulle fixa brasor, host host :P

gillar elins jacka btw:)

puss pa dej min skogsmulle iaf:D

2009-04-09 @ 17:48:39
Anonym

haha alla e i skogsmullekläder förutom hanna!! din lilla stadsbor där;)

2009-04-10 @ 12:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0