Du store tid



Ibland blir jag lite rädd för mina drömmar. Jag såg ju som sagt I skuggan av värmen, där en mycket snygg kille hade huvudrollen. Så natten efter drömde jag en väldigt udda dröm. Det var tydligen audition till en ny film som hette - Favoriteleven. Där han skulle spela lärare och jag "favoriteleven". Filmen gick iaf ut på att läraren och eleven blir blixtförälskade och detta ställer till problem. När jag provfilmade visste jag dock inte att jag skulle behlöva spela in sexscener. Men de behövde jag tydligen, hela min kropp inzoomades och det var väldigt intima scener kan man säga. Det värsta av allt var att Lm skulle ha storbildsvisning av filmen i matsalen. Det var lagom kul att sitta där bland alla popcornätare som kollade på mig när jag var intim haha. Efteråt vågade ingen manlig lärare kolla på mig. Och jag var ju självklart tilsammans med min motspelare i verkligheten oxå. Som till min besvikelse inte stämde när jag vaknade :(
/ Hanna - den knäppa


Kommentarer
Anonym

u r sick my friend!;)

2009-04-03 @ 20:59:32
petra

HAHA, hmm, undrar vem lararen var!;) nej forlat, jag kunde bara inte lata bli... men jag alskar dina drommar!:)

2009-04-05 @ 06:46:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0