Back to reality

Detta påsklovet har varit både händelsefullt och underbart inte händelsefullt om ni fattar. Har nog ätit alldeles för mycket godis det är nog till och med en underdrift. men men efter att jag sett ett band från 2005 då jag var trådsmal så är jag back on track. Jag och Lisa ska springa ner Friskis dörrar som aldrig förr.  men för att återgå till mitt otroligt intressanta lov :P. Jag var i vänersborg i fredas där jag träffade Lisa Vångfors och även Emil. Det var skoj :)

I lördas var jag på passions spelet mitt på Uddevallas torg. Passions spelet är en musikal om Jesus korsfästelse kan man säga :). Både min pappa och min brorsa var med. Efteråt hade de tydligen kommit fram en tjej till min brorsa och gett honom ett godis ägg med sitt telfonnummer på. HAHA ganska gulligt tycker jag, han har dock lite panik nu men smällar man får ta. // Hanna



Kommentarer
Petra

HAHA, fy vad kul. jag kan se kaleb framför mig!:D

jag får nog tillbaka mitt internet i slutet av veckan, så var berädd på ett telefonsamtal inom en inte allt för lång framtid, plus att jag skiakct brev:P ahah. vet inte hur det går med det bara, kom inte ihåg din tants efternamn, så jag improviserade lite:P men men. hoppas allt är bäst!

puss på dej!

2009-04-14 @ 23:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0